Cégünk legújabb szolgáltatása azoknak a cégeknek, akiknek nincs szükségük saját irodára, de nem is a lakásban, vagy egy garázsban, esetleg egy panelház aljából kialakított helyiségben szeretné tudni cége székhelyét, de fontos, hogy budapesti székhellyel rendelkezzen. Cégünk alaptevékenységéből – irodák bérbeadása – következik, hogy eleve rendelkezésünkre áll egy irodaház, ahol az Ön igényeinek megfelelő tárgyalót tudunk biztosítani megbeszéléseinek lebonyolítására. Nálunk gyors, pontos, rugalmas, segítőkész, teljes munkaidőben elérhető kolléga áll a rendelkezésére minimális havi díjazásért. Alapszolgáltatásunkon – székhelyszolgáltatás – kívül kiegészítő szolgáltatásokat is tartalmaznak csomagjaink.
Cégünknél továbbra is biztonságban tudhatja székhelyét; a 2017. július 1-től hatályos 7/2017 (VI.1), többször módosított IM rendelet a székhelyszolgáltatásról, valamint ’A pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló’ 2017. évi LIII. tv. (Pmt) 65. $ (1) bekezdése alapján kötelezően előírt Belső Szabályzatunkat 2020. június 2-án 43280844970 iktatószámú Határozatban hagyta jóvá a NAV.
Ugyanezen jogszabályokban kötelezően előírtaknak megfelelően – mely szabályozás minden székhelyszolgáltatóra egyaránt vonatkozik -, a székhelyszolgáltatást csak a NAV Központi Irányítás – Pénzmosás- és Terrorizmus Finanszírozás Elleni Iroda által nyilvántartásba vett Szolgáltató végezheti. Az erre irányuló – a kiegészítő dokumentumokkal, információkkal együtt benyújtott – kérelmünket 2020.06.18-ai, 4318373295 iktatószámú Határozatban fogadta el a Hatóság a Pmt. 76/E $ (1) bekezdése alapján. (Fenti Pmt. hatályát 2020-ban terjesztették ki a székhelyszolgáltatókra.)
Saját tulajdonú irodaházunkban, kiemelten ügyfél-központú szemlélettel, magas szintű szolgáltatásokkal állunk rendelkezésükre a továbbiakban is. Immáron 11 éve, még mindig elérhető áron.
Amennyiben további, még részletesebb információra lenne szüksége a székhelyszolgáltatás törvényi, működési hátteréről, illetve a szolgáltatók jogszabályi, tárgyi feltételeiről, adatközlési és egyéb – rendszeres - kötelezettségeiről, készséggel állunk rendelkezésükre elérhetőségeinken, vagy ERRE, ERRE és ERRE a linkre kattintva tájékozódhat a jogszabályok között tallózva.
Mit tartalmaznak szolgáltatás-csomagjaink és áraink?
Alap BRONZ |
Alap EZÜST |
Alap ARANY |
6700 |
5600 |
4300 |
+áfa/hó |
+áfa/hó |
+áfa/hó |
Székhelyszolgáltatás 3 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt). |
Székhelyszolgáltatás 6 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt). |
Székhelyszolgáltatás 1 évre. |
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekről e-mail értesítés azonnal Megrendelő részére. |
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekről e-mail értesítés azonnal Megrendelő részére. |
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekről e-mail értesítés azonnal Megrendelő részére. |
Cégtábla kihelyezés egyszeri díja 1000 Ft+áfa. |
Cégtábla kihelyezése ingyenesen. |
Cégtábla kihelyezése ingyenesen. |
Alap csomagjainkat azoknak ajánljuk, akik nem tartanak igényt extra szolgáltatásainkra, de alap szolgáltatásainkat magas szinten várják el tőlünk.
Prémium BRONZ |
Prémium EZÜST |
Prémium ARANY |
7700 |
6600 |
5500 |
+áfa/hó |
+áfa/hó |
+áfa/hó |
Székhelyszolgáltatás 3 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt). |
Székhelyszolgáltatás 6 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt). |
Székhelyszolgáltatás 1 évre. |
Havi 1 óra ingyenes tárgyalóhasználat - előre egyeztetett időpontban. (Ehhez 1 db ingyenes parkolót biztosítunk.) |
Havi 2 óra ingyenes tárgyalóhasználat - előre egyeztetett időpontban. (Ehhez 1 db ingyenes parkolót biztosítunk.) |
Hetente 1 óra ingyenes tárgyalóhasználat - előre egyeztetett időpontban. (Ehhez 1 db ingyenes parkolót biztosítunk.) |
Ennek idejére recepciós szolgáltatás - érkező vendégek fogadása, fénymásolás, italok, kávé, sós-, édes sütemények felszolgálása - utóbbiak külön díjazás ellenében. |
Ennek idejére recepciós szolgáltatás - érkező vendégek fogadása, fénymásolás, italok, kávé, sós-, édes sütemények felszolgálása - utóbbiak külön díjazás ellenében. |
Ennek idejére recepciós szolgáltatás - érkező vendégek fogadása, fénymásolás, italok, kávé, sós-, édes sütemények felszolgálása - utóbbiak külön díjazás ellenében. |
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekről e-mail értesítés azonnal Megrendelő részére. |
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekről e-mail értesítés azonnal Megrendelő részére. |
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekről e-mail értesítés azonnal Megrendelő részére. |
Fenti küldemények szkennelése kérésre. |
Fenti küldemények szkennelése kérésre. |
Fenti küldemények szkennelése kérésre. |
Faxok kezelése. |
Faxok kezelése. |
Faxok kezelése. |
Igény szerint telefonos bejelentkezés havonta egyszer. |
Igény szerint telefonos bejelentkezés havonta egyszer. |
Igény szerint telefonos bejelentkezés havonta egyszer. |
Cégtábla kihelyezése ingyenesen. |
Cégtábla kihelyezése ingyenesen. |
Cégtábla kihelyezése ingyenesen. |
Minden csomagárunk előre fizetéssel értendő!
Kiknek ajánljuk magunkat?
- Akinek nem mindegy, milyen körülmények között van cégének székhelye – mi önálló irodaházzal rendelkezünk. Ugye nem elegáns tárgyalófeleit a lakására vagy egy kávézóba hívni?
- Kispest könnyen megközelíthető részén, az Üllői út mellett (a reptérhez is közel), autóval és tömegközlekedéssel is - akár metróval - jól megközelíthető helyen lesz az Ön cégének székhelye!
- Nem kell parkolási díjat fizetnie, ha hozzánk jön!
- Kedvezőek a szolgáltatási díjaink – egy irodabérlés költségeinek töredékéért veheti igénybe színvonalas székhely-szolgáltatásunkat.
- Olyan külföldi és belföldi induló, vagy már működő vállalkozásoknak, amelyek tevékenységéhez nem szükséges jelentősebb irodai háttér, vagy nem rendelkeznek megfelelő helyiséggel, ahová a székhelyet bejegyeztetik, és nem kívánnak nagy összegeket irodabérlésre áldozni.
- Azon vállalkozásoknak, amelyeknek sikeressége és hatékonysága szempontjából fontos, hogy Budapesten legyen a székhelye.
- Aki szeretné, hogy cégének székhelyével kapcsolatosan mindig minden rendben legyen. Nem szeretne idegeskedést, gyomorgörcsöt emiatt? Szeretné elkerülni azt a kellemetlen érzést, amit egy hatósági személy váratlan megjelenése okozhat otthonában?
- Azoknak, akik tisztában vannak azzal a ténnyel, hogy a NAV(volt APEH) visszavonja azoknak a cégeknek az adószámát, amelyeknek nem tud küldeményt kézbesíteni.
Mit nyújtunk?
- Székhelyhasználati lehetőséget.
-Használhatja címünket, akár cége hivatalos székhelyeként is.
-Irodai szolgáltatást azon cégeknek, egyéni vállalkozóknak, akiknek nem célszerű saját irodát fenntartani.
-Komplex adminisztratív ügyintézést, postai küldemények kezelését.
-Beérkezett küldeményeiről (fax, postai küldemény) értesítjük, (emailben, telefonon), kérésre adott címre továbbítjuk.
-Telefon és faxszolgáltatást.
-Tárgyalásaihoz, megbeszéléseihez irodát, tárgyalót tudunk biztosítani, ingyen! (szolgáltatás-csomagtól függően)
- Cégügyintézést stabil ügyvédi háttérrel. (partnerirodával együttműködve)
Hogyan működik?
Szerződéskötés és a szolgáltatási díj befizetése után kiadunk egy befogadó nyilatkozatot, amelynek birtokában jogosulttá válik vállalkozásának székhelyként való bejegyzésére.
Ezután ide irányíthatja levelezését, faxait, esetleges megrendeléseit, telefonjait, és mi a kért módon adunk tájékoztatást a különböző megkeresésekről, a várható hatósági ellenőrzésekről, stb. Elsősorban e-mail útján, ha ez nem jár eredménnyel, telefonon.
Előzetes egyeztetés alapján rendelkezésre bocsátjuk tárgyalónkat a bent lévő felszerelésekkel üzleti megbeszéléseihez. A szerződésben ingyenesen vállaltakon túli igénylés esetén 1600 Ft / óra + áfa áron.
Faxainak fogadása korlátlanul ingyenes, kifelé korlátozott mennyiségben díjmentes. (havonta 10 db belföldi)
Küldeményeinek postai úton történő továbbítása korlátozott mennyiségben lehetséges.
Ha a fentiek alapján eldöntötte, hogy velünk szeretne szerződést kötni, nincs más dolga, mint az ADATLAP-ot letölteni, és időpontot egyeztetni elérhetőségeink valamelyikén a szerződés aláírására, így a személyes ügyintézés időtartama 10-15 percre rövidül. ADATLAP letöltése!