Hamvas Center Ingatlanhasznosító Kft.

Székhelyszolgálat

NYÁRI AKCIÓ – Már 8 éve az Önök szolgálatában!
Minden új szerződésre egyszeri 10% engedményt biztosítunk. Az akció visszavonásig érvényes!

Cégünk legújabb szolgáltatása azoknak a cégeknek, akiknek nincs szükségük saját irodára, de nem is a lakásban, vagy egy garázsban, esetleg egy panelház aljából kialakított helyiségben szeretné tudni cége székhelyét, de fontos, hogy budapesti székhellyel rendelkezzen. Cégünk alaptevékenységéből – irodák bérbeadása – következik, hogy eleve rendelkezésünkre áll egy irodaház, ahol az Ön igényeinek megfelelő tárgyalót tudunk biztosítani megbeszéléseinek lebonyolítására. Nálunk gyors, pontos, rugalmas, segítőkész, teljes munkaidőben elérhető kolléga áll a rendelkezésére minimális havi díjazásért. Alapszolgáltatásunkon – székhelyszolgáltatás – kívül kiegészítő szolgáltatásokat is tartalmaznak csomagjaink.




A mi cégünknél továbbra is biztonságban tudhatja székhelyét; a 2017. július 1-től hatályos, szigorított jogszabályban meghatározott feltételeknek is maradéktalanul megfelelünk. Természetesen saját tulajdonú irodaházunkban, kiemelten ügyfél-központú szemlélettel, magas szintű szolgáltatásokkal állunk rendelkezésükre a továbbiakban is. Immáron 8 éve, még mindig elérhető áron. FIGYELEM - Már próbálják a know-how-nkat másolni, kevés sikerrel...

Mit tartalmaznak szolgáltatás-csomagjaink és áraink?

Minden csomagunk tartalmazza a következőket: postai küldemények átvétele, faxok kezelése, ezekről e-mail értesítés azonnal. (Mindegyik szolgáltatást az adott időtartamra megkötött szerződés lejártáig nyújtjuk.)

Bronz csomag:

- Székhelyszolgálat 3 hónapra.
- Havonta egyszer egy óra ingyenes tárgyalóhasználat – előre egyeztetett időpontban.
- Cégtábla kihelyezésének egyszeri díja: 1000 Ft + áfa.
- A csomag ára: 5900 Ft + áfa / hó.

Ezüst csomag:

- Székhelyszolgálat 6 hónapra.
- Havonta kétszer egy óra ingyenes tárgyalóhasználat – előre egyeztetett időpontban.
- Cégtábla kihelyezése ingyenesen.
- A csomag ára: 4900 Ft + áfa / hó.

Arany csomag:

- Székhelyszolgálat 1 évre.
- Hetente egyszer egy óra ingyenes tárgyalóhasználat – előre egyeztetett időpontban.
- Igény szerint telefonos bejelentkezés havonta egyszer.
- Cégtábla kihelyezése ingyenesen.
- A csomag ára: 3800 Ft + áfa / hó.

Minden csomagárunk előre fizetéssel értendő!

Kiknek ajánljuk magunkat?

  1. Akinek nem mindegy, milyen körülmények között van cégének székhelye – mi önálló irodaházzal rendelkezünk. Ugye nem elegáns tárgyalófeleit a lakására vagy egy kávézóba hívni?

  2. Kispest könnyen megközelíthető részén, az Üllői út mellett (a reptérhez is közel), autóval és tömegközlekedéssel is - akár metróval - jól megközelíthető helyen lesz az Ön cégének székhelye!

  3. Nem kell parkolási díjat fizetnie, ha hozzánk jön!

  4. Kedvezőek a szolgáltatási díjaink – egy irodabérlés költségeinek töredékéért veheti igénybe színvonalas székhely-szolgáltatásunkat.

  5. Olyan külföldi és belföldi induló, vagy már működő vállalkozásoknak, amelyek tevékenységéhez nem szükséges jelentősebb irodai háttér, vagy nem rendelkeznek megfelelő helyiséggel, ahová a székhelyet bejegyeztetik, és nem kívánnak nagy összegeket irodabérlésre áldozni.

  6. Azon vállalkozásoknak, amelyeknek sikeressége és hatékonysága szempontjából fontos, hogy Budapesten legyen a székhelye.

  7. Aki szeretné, hogy cégének székhelyével kapcsolatosan mindig minden rendben legyen. Nem szeretne idegeskedést, gyomorgörcsöt emiatt? Szeretné elkerülni azt a kellemetlen érzést, amit egy hatósági személy váratlan megjelenése okozhat otthonában?

  8. Azoknak, akik tisztában vannak azzal a ténnyel, hogy a NAV(volt APEH) visszavonja azoknak a cégeknek az adószámát, amelyeknek nem tud küldeményt kézbesíteni.

Mit nyújtunk?

  1. Székhelyhasználati lehetőséget.

    -Használhatja címünket, akár cége hivatalos székhelyeként is.

    -Irodai szolgáltatást azon cégeknek, egyéni vállalkozóknak, akiknek nem célszerű saját irodát fenntartani.

    -Komplex adminisztratív ügyintézést, postai küldemények kezelését.

    -Beérkezett küldeményeiről (fax, postai küldemény) értesítjük, (emailben, telefonon), kérésre adott címre továbbítjuk.

    -Telefon és faxszolgáltatást.

    -Tárgyalásaihoz, megbeszéléseihez irodát, tárgyalót tudunk biztosítani, ingyen! (szolgáltatás-csomagtól függően)

  2. Cégügyintézést stabil ügyvédi háttérrel. (partnerirodával együttműködve)

Hogyan működik?

Szerződéskötés és a szolgáltatási díj befizetése után kiadunk egy befogadó nyilatkozatot, amelynek birtokában jogosulttá válik vállalkozásának székhelyként való bejegyzésére.

Ezután ide irányíthatja levelezését, faxait, esetleges megrendeléseit, telefonjait, és mi a kért módon adunk tájékoztatást a különböző megkeresésekről, a várható hatósági ellenőrzésekről, stb. Elsősorban e-mail útján, ha ez nem jár eredménnyel, telefonon.

Előzetes egyeztetés alapján rendelkezésre bocsátjuk tárgyalónkat a bent lévő felszerelésekkel üzleti megbeszéléseihez. A szerződésben ingyenesen vállaltakon túli igénylés esetén 1600 Ft / óra + áfa áron.

Faxainak fogadása korlátlanul ingyenes, kifelé korlátozott mennyiségben díjmentes. (havonta 10 db belföldi)

Küldeményeinek postai úton történő továbbítása korlátozott mennyiségben lehetséges.



Ha a fentiek alapján eldöntötte, hogy velünk szeretne szerződést kötni, nincs más dolga, mint az ADATLAP-ot letölteni, és időpontot egyeztetni elérhetőségeink valamelyikén a szerződés aláírására, így a személyes ügyintézés időtartama 10-15 percre rövidül. ADATLAP letöltése!